PROCES
W taki sposób radzimy sobie z usterkami urządzeń naszych klientów.
Kontakt
Pierwszym etapem jest kontakt emailowy z naszą firmą. Prosimy o opisanie usterki urządzenia, po czym następuje przyjęcie zgłoszenia i wyznaczenie terminu wizyty. W nagłych wypadkach możemy być jeszcze tego samego dnia.
PRZYJAZD
Kolejny etap to przyjazd do klienta w umówione miejsce w wyznaczonym dniu i konkretnej godzinie. Następnie poprzez urządzenia pomiarowe i diagnostykę komputerową, weryfikowana jest usterka. Mając już pewność co do usterki, czas na etap trzeci, czyli naprawę urządzenia.
NAPRAWA
Jeśli usterka na to pozwala, naprawiamy ją na miejscu. Dotyczy to czyszczenia, ponownego programowania i konfiguracji, naprawy modułu elektronicznego.Przy wymianie części na nowe, część najpierw trzeba zamówić, co opóźni nieznacznie naprawę.
Nagła awaria sprzętu AGD? Napisz do nas!
Co wyróżnia nasze usługi?
Elastyczne stawki
Nie korzystamy z pośredników, nie wysyłamy podwykonawców oraz całość usług wykonujemy osobiście. Nie jesteśmy wielką korporacją, tylko małą grupką specjalistów-pasjonatów, których celem nadrzędnym jest świadczenie usług na najwyższym poziomie.
Nowoczesny sprzęt
Posiadamy programy diagnostyczne wszystkich autoryzowanych producentów. Korzystamy z najnowszych technologii do diagnozy i jesteśmy na bieżąco z aktualnymi trendami wdrażanych przez producentów rozwiązań w urządzeniach AGD.
Schematy
Znamy na wylot schematy budowy urządzeń, których podejmuje się naprawy. Dodatkowo na szkoleniach producentów poznajemy zasady budowy, niuanse i kwestie na które należy zwrócić uwagę.